برگزاری مراسم زیارت عاشورا به مناسبت ماه محرم در بهزیستی اهواز

امروز سه شنبه دوم تیرماه، به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، مراسم معنوی زیارت عاشورا ویژه بانوان شاغل در اداره بهزیستی شهرستان اهواز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی  استان خوزستان ،به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان اهواز،این مراسم به همت دفتر فرهنگی واحد مشارکت‌های مردمی، توسعه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان اهواز و با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، تعمیق باورهای دینی و گرامیداشت شعائر اسلامی برگزار شد.

در این آیین معنوی، شرکت‌کنندگان با قرائت زیارت پرفیض عاشورا، یاد و خاطره قیام عاشورا و حماسه جاودان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را گرامی داشتند.

همچنین در ادامه این مراسم، مداحی و مرثیه‌سرایی در رثای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انجام شد و سخنران مراسم با تبیین فلسفه قیام عاشورا و جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، بر ضرورت الگوگیری از مکتب حسینی در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد.

این مراسم در فضایی سرشار از معنویت و با استقبال بانوان شاغل در اداره بهزیستی شهرستان اهواز برگزار شد و در پایان نیز از حاضران پذیرایی به عمل آمد.

کد خبر 189690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد